Re: Czy kontroler SCSI-1 obsluzy CDROM?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 15:08:46 MET

On Sat, 04 Dec 1999 00:36:45 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl
(Tomasz Holdowanski) wrote:

>Witam!
>Jak w temacie. Mam dwa CD SCSI, ale nie mam kontrolera :-))) No i
>teraz za grosze bede mogl miec jakiegos Adapteca SCSI 1. Gdzies
>czytalem, ze CD sa obslugiwane dopiero od SCSI-2; czy to prawda?

mysle, ze to zalezy od predkosci tych cd. bo jesli to sa jakies 32x,
to po prostu bede vi te cedek pracowaly na 1/4 gwizdka. tak w ogole to
nie warto ci bedzie kupic jakis kontroler tekrama ultra-scsi? mocna
kupic juz za jakies 150 zl. polecam.

--
zuko / Shark von Cygnus