P133 i nagrywarka LG

Autor: Sliver (sliver_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 18:01:48 MET

Cześć,

Jestem przed trudnym wyborem, potrzebuję kupić nagrywarkę CD. Nawet zdecyd
owałem się na konkretny model - LG CED8042B, tylko jest jeden mały problem
ik. Komputer który posiadam to P133 na jakimś VXie (producent wstydzi się
przyznać do tej płyty, prawdopodobnie to LuckyStar), 48MB ramu, dwa dyski -
wiekowy Caviar 1,6 i trochę młodszy Quantum 3,2 (wszystkie na PIO4). Zasta
nawiam się czy ta nagrywarka będzie prawidłowo współpracowała w w/w sprzęt
em, bo prawdę powiedziawszy na razie nie chcę rozbudowywać tego kompa ale
potrzebuję to cudo.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrowienia

Sliver