Eksploatator Windows nie działa

Autor: mirek (mirek13_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 16:34:17 MET

jak w temacie przy próbie uruchomienia zawiesza system. Tak samo jest przy
próbie otwarcia skrótu mój komputer. W aplikacjach Offica gdy chcę coś
otworzyć i próbuję się poruszcć między katalogami też wiesza. Ale gdy
uruchamiam Wind Comamdera nie ma problemu można się poruszać po całym
kompie.O co chodzi, czy wysypała się winda. Co zrobić bo niechcę instalować
windy od nowa bo mam zainstalowane programy do których nie mam instalek.

Pomocy plis!

Mirek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl