Dysk udma66 moze byc wolniejszy od udma33?

Autor: User (juzer_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 18:38:33 MET

Tak mi się wydaje patrząc na obserwacje, co napisałem w temacie.
Płyta Asus p3bf (bez udma66).
Miałem Quantuma 8GB udma33, teraz mam Fujitsu 20GB udma66 i wyraźnie
widzę, że pracuje wolniej (nieco dłużej ładuje mi się Win).
Szczegóły: Quantum jak i teraz Fujitsu pracują samotnie na taśmie, w
obu przypadkach włączone było DMA we właściwościach dysków.
Czy zakup karty udma66 poprawi pracę dysku?