Nie lubie IRQ

Autor: trandus (trandus_at_polbox.com)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 01:24:42 MET

Czesc Wszystkim!

Kupilem ostatnio nagrywarke z kontrolerem
SCSI Adaptec AHA-1501/1515.
Jest to dosc stary model, ale u mnie dzila
- niestety troche dziwnie
Ma on ustawianie IRQ przez jumperki - ustawilem
go na I9 - w dosie chodzi, w Win 98 chodzi,
w WinNT tez chodzi tylko ze na IRQ 11 (!!??).
Co lepsze fizyczna zmiana IRQ na karcie
zmienia tylko IRQ w DOSie.

Nie byloby sprawy gdyby w WinNT nie przestala mi chodzic
Karta SB Live!

Jak moge wymusic uzywanie przez kontroler SCSI innego
IRQ niz 11? Lub w ogole co mozna zrobic by w WinNT wszystko
chodzilo OK?

Wspomne jeszcze, ze mam w komputerze karte telewizyjna, sieciowa,
modem.

Z gory dziekuje za pomoc
trandus
trandus_at_friko2.onet.pl