Re: Savage a Sav4

Autor: Jarosław Gancarz (jaro_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 00:27:37 MET

Savage 3D jest pierwszym prawdziwym chipem 3D jaki popełniło S3.
Savage 4 jest następnym z kolei i na pewno szybszym.
Każda karta 3D posiadająca więcej RAM jest szybsza bo może przechować w swoj
ej pamięci więcej tekstur (nie korzysta wtedy przez AGP z RAMu komputera).
Tak się składa, że posiadam S3 Savage 3D 8MB na AMD k6 2 400 i nie bardzo je
stem zadowolony :))) (fps 23-28, czasem zacina sie w GLquake w 800x600). J
ednak jeżeli nie będziesz grał to po co wydawać kasę na droższą kartę ?

Co do RIVA TNT zobacz do gazet na benchmarki .
ENTER udostępnia n-ry archiwalne www.enter.pl

Jarek
www.republika.pl/jgancarz