Odp: VIA tabu ??? (off-topic)

Autor: brutus (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 23:54:14 MET

mam plyte Aopen AX63Pro133 i jedyne co mi nie chodzi to tuner tv (Xtreme98)
ktory ponoc w ogole nie chodzi na karcie grafiki AGP, pozaa tym no problemo,
wyniki w 3D mark 99 max 4100/7000 (P3-450, Elsa TNT 16, 64ram)
oczywiscie nie krecony sprzet

Użytkownik Wigwam <wigwam_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9FX14.20488$Oo3.484814_at_news.tpnet.pl...