Re: Monitor Belinea - problem

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 20:55:33 MET

> Mam wiec pytanie - czy rzeczywiscie powiekszanie sie i pomniejszanie
> ekranu wraz z otwieraniem i zamykaniem okien to normalne

Tak , w tanszych monitorach to powszechne. Nazywa sie to efektem "pompowania"
i jest to jedna z podstawowych rzeczy na ktore zwraca sie uwage przy zakupie
monitora

> Za wszelkie uwagi i opinie - bede BARDZO wdzieczny - zwlaszcza, ze nie
> wiem, czy mam ponownie oddawac monitor do serwisu.

Nic to nie da - monitor po prostu tak ma. W tanich 17'' to naprawde
powszechne. I nie zalezy od kineskopu - mozesz miec nawet Trinitrona , ale na
taniej , kiepskiej elektronice i "pompa" jest.

Jancio