Odp: pamiec wirtualna win98

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 20:36:38 MET

Wlasnie, a jak masz zrobiony taki bajer i na przyklad nagrywasz plytki, to
czy dyski nie dostanie buffer undrerun, bo dysk nagle zacznie czytac swapa
???

Jaki jest aktualnie dobry przelicznik dla Windows do wyliczenia swapa ??

Pozdr

PIES

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8286kk$rmf$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...