Odp: Zip, JAZ, CDRW czy DVD-RAM?

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 20:06:56 MET

Mozesz zastanowic sie nad kupnem drugiego duzego HDD i zalozenia go w
kieszeni. Dobrym rozwiazaniem bylby streamer, ale to jest po pierwsze dosc
drogie (mowie to o czyms porzadnym), a po drugie transfer nie jest
szokujacy...

Z nagrywarek, hmm, ogranicza Cie pojemnosc 700 Mb, transfer do 1,2 Mb (8x)
ale do tego trzeba miec dobry dysk (najlepiej SCSI i to szybkie). Po drugie
koszta, przy tej predkosci plyty musza byc b.dobre bo inaczej sie spala.

JAZ i ZIP maja jeden minus. Trwalosc. Trzeba pamietac, ze to jest dyskietka,
polozysz obok glosnika, televizora czy monitora i do widzenia danym...

Tak ze drugi HDD i kieszen wydaje mi sie byc najlepszym wyborem

Pozdr

PIES

Użytkownik guit <guit_at_sonic.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eyL14.18033$Oo3.433201_at_news.tpnet.pl...