VIA tabu ??? (off-topic)

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 17:13:25 MET

Hi.

Od jakiegos czasu z uwaga czytam ta grupe, gdyz jest zrodlem szalenie
interesujacych informacji. Ale zauwazylem pewna prawidlowosc. Mianowicie
pytania o problemy z plytami VIA z reguly pozostaja bez odpowiedzi. Czy ktos
mi moze powiedziec dlaczego? Czy dlatego, ze nikt z Was nie wie nic na ten
temat, bo z gory wiadomo, ze VIA to gowno i nie ma sensu kupowac, ani w
ogole sie tym zajmowac? A moze to wstyd miec chipset VIA? Temat mnie
interesuje, bo sam mam plyte z tym chipsetem. Na razie nie mam zadnych
problemow, ale zamierzam kupic niedlugo karte graficzna, a slyszalem, ze
wtedy problemy moga sie pojawic.

Pozdrawiam.

Adam.