Re: Odp: Karty TV - pytanie ???

Autor: Przemyslaw Sadowski (ps404_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 17:49:28 MET

On Thu, 2 Dec 1999, Szczurek wrote:

> Wojciech Szkudlarek napisa=B3(a):
>=20
>=20
> Do zgrywania mpeg w czasie rzeczywistym wystarczy 166 MMX ???
>=20
Nie wystarczy napewno, chyba ze w 80x60 :). Poza tym, widzialem jeden
program do nagrywania do mpg w czasie rzeczywistym ( CyberLink PowerVCR ),
i jakosc obrazu nagrywanego na moim Celeronie byla bardzo nieciekawa...
Do nagrywania video polecam program VirtualDub ( mozne sciagnac ze strony
TV Manii ), oraz kodeki Microsoft MPEG4 V1,V2,V3 ( sa dostarczane razem z
Windows Media Player, ale nie wiem czy razem z opcja kompresji. Kodeki do
kompresji napewno sa w Windows Media Tools ). Program nagrywa do AVI, i
umozliwia dodanie kompresji dzwieku, wiec wynikowe pliki sa krotkie (
razem z Media Playerem/Media Tools jest tez kodek audio MPEG Layer-3,
niestety kompresujacy tylko do 22Khz ). I wszytkie te programy sa free of
charge :).

Pozdrawiam,
Przemek Sadowski.