Odp: Jak to jest ze slotami?

Autor: mohican (markuch_at_promail.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 14:44:39 MET

>Nadal nie wiem jakie sa rodzaje slotow i jakie procki na nich chodza!!
_________
to chyba nie czytasz uwaznie..? jak pamietam juz ktos dal wyklad jakie
sloty jakie procki .. krotko i zwiezle

>Acha czli majac mmxa moge kupic plyte z super-socket7 i wpakowac go tam\?

_______
tak mozesz!

>Tylko jakie pozniej bede mogl wpakowac do niej?
_________
 najlepiej kup sobie FIC503+, czy FIC503A lub ASUSA P5A,P5B czy
cos podobnego na MVP3/4 czy ALI i bedziesz mogl pozniej sprzet
upgrade-owac nawet do K6 III czy K6 II+ ..

mohican