Samoczynny restart komputera.

Autor: Marcin Sokołowski (sokol_at_ibprs.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 13:33:37 MET

Znajomy ma komputer: Pentium 133MHz, 64RAM, Win98. W setupie (BIOS)wszystko
niby jest dobrze poustawiane, win też nie znajduje błędów. Komputer do tej pory
pracował bez zarzutu (zastosowanie: gł. pakiet Office`97). Od pewnego czasu sam
się resetuje (widzialny efekt, jest taki sam, jakbyśmy nacisnęli RESET lub
wcisnęli Alt+Ctrl+Delete). Restart ten nie jest cykliczny (pomiędzy nimi nie
występują takie same przerwy czasowe, raz jest to 3,5,10min, innym razem 0,5H i
więcej). Występuje on również niezależnie od aplikacji, jaka jest w danej
chwili uruchomiona, lecz zauważyłem,że jeżeli komp nie jest używany (stoi sobie
włączony)nic się nie dzieje. Myślałem, że może procesor się przegrzewa, ale
wentylator na nim pracuje w porządku. Co może być tego przyczyną?
Z góry Thank You Bardzo.
Pozdr SOKOŁEK.

--
List wyslano przez bramkę www<>news http://www.newsgate.pl/wwwnews.shtml