Re: Upgrade BIOSka?

Autor: Size (size_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 13:02:38 MET

Tak miełem kiedyś podobny problem - pojawiał się taki sam napis. Napisałem
maila do producenta i w odpowiedzi napisal żebym robił Update bo to nie
wplynie na programowanie Biosa. Ale dla pewności zrób to co kolega Zmechu
mówi. W każdym razie jeśli to Bios do twojej płyty sciągnięty ze strony
producenta to z luzem mozesz updatowac. Powodzenia i nie zapomnij o
dyskietce ratunkowej.

lm7 napisał(a) w wiadomości: <384774B1.16B9905E_at_satkabel.com.pl>...