POMOCY !!!!!

Autor: Sylwek (sylwek_o_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 12:26:25 MET

Mam wielka prosbe do szanownych grupowiczow.

Jeden z moich znajomych nabawil sie drukarki HP DeskJet 722C drukarka
piekna, mala, cicha poprostu rewelacja gdyby nie to ze nie drukuje polskich
znakow.
Robilem juz rozne dziwne rzeczy (grzebanie w rejestrze, wymiana sterownikow
na najnowsze) i efektow brak.
Juz mi rece opadly.
I tu moja prosba, jesli ktos z was mial podobny problem, z nim wygral i
moglby sie podzielic sposobem jakim to zrobil to bylbym bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl