Re: Zip, JAZ, CDRW czy DVD-RAM?

Autor: Fei Long (dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 10:55:46 MET

osobiscie polecam naped Jazz, dokpuki nie przejdziesz na pliki pow.
2GB, ale wtedy i CD-RW odpada (jeszcze mniej miejsca i wolny
transfer - max. x6/x8). DVD chyba takze odpada, poniewaz nagrywarki
kosztuja powyzej 30.000 pln :(, ale i szybki (dosyc) transfer i duza
pojemnosc bylyby w cenie.
ZIPem wogole nie zawracaj sobie glowy, bo to i male obszary dyskowe i
wolny transfer
wybor: Iomega Jazz 2GB

" I wish you light ..."
Fei Long <dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl>
Polon Webmaster <http://www.polon.uw.edu.pl>
NE PBEM GrandMaster <http://www.kki.net.pl/~ne>
UIN 53069072
Użytkownik guit <guit_at_sonic.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eyL14.18033$Oo3.433201_at_news.tpnet.pl...
| witam
| potrzebuje informacji, tudziez porady
| ktory z dostepnych nosnikow (no i napedow) spelni moje wymagania
| Otoz, sprawa dotyczy przenoszenia duzych plikow (stale
zwiekszajacych sie).