Odp: Głupie pytanie - co to za obrączkę dostałem z

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 10:35:54 MET

Swojego czasu dobre firmy komputerowe zakladaly te obraczki :^) na kabelki
od kontrolek i od glosniczka. Mowie to o firmacz takich jak ALR (dawno temu)
:^) Teraz juz sie tych pierscieni prawie nie stosuje bo w ATXach niezawsze
sie zaklada glosniczki na kabelkach. Jezeli chcesz to uzyc (zalecane :^)) )
to przewin przez to kabelki (tak zeby siedzialo w miejscu). Jak tego nie
zrobisz to tez nic sie nie stanie, w kazdym razie dobra obudwe kupiles :^))

Pozdr

PIES

Użytkownik Grzegorz Mazur <gbm_at_ii.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38477E0D.FF305B4A_at_ii.pw.edu.pl...
Wojciech Grobel wrote:

> Witam
> Pytanie głupie, ale nurtuje mnie już trzy dni. Mianowicie: kupiłem
> obudowę, a z niš, w pudełku ze śrubkami, zaślepkami, itp. było takie
> "coś" - kształtem to jest walec pusty w środku (czyli taka jakby szeroka
> obršczka) o średnicy ok. 1,5cm. a ścianki grubości ok. 3-4mm, szerokość
> ok. 1cm. kolor - czarny, ale jak to miałem w kieszeni przez kilka godzin,
> to się trochę tego czarnego starło i pod spodem jest żółtawe. Jest to z
> jakiegoś metalu - magnes toto przycišga, jest lekkie, jak na metal. Ufff
> [...]

Ostatnio jest moda na odkłócanie sygnałów wewnštrz obudowy za pomocš rdzeni
magnetycznych, więc zgaduję, że to właśnie taki rdzeń dławikowy. Należy
przez
niego przecišgnšć i owinšć przewód do głośniczka. Tylko proszę mnie nie
pytać
po co...

--
G. Mazur