Re: HELP !!!

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_yahoo.com)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 16:26:43 MET

Chyba tylko po prostu ordynarnie skasowac pliki, jakie pozostawil program,
oraz recznie "przeczyscic" rejestr z wpisow dot. tego programu.

Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
Użytkownik zbyszek <zbyszek_at_bellsouth.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:vVk14.5542$Ic5.71562_at_news3.mia...