Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Przemyslaw Kwiatkowski (micha_at_fidonet.org.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 08:02:04 MET

Hej!

> Nie wazne czy Expert ma racje czy nie ale mysli i kombinuje a nie wierzy
> slepo w to co mu sie wcisnie moze sie mylic ale co z tego...?

Ja wcale nie wierzę ślepo w to, że trzecie tysiąclecie zacznie się
1.01.2001. Nie muszę w to wierzyć, bo po prostu to wiem. Sam sobie
policzyłem, że 2000 lat od początku naszej ery minie 31.12.2000. Zresztą
każdy średnio rozgarnięty człowiek może to sobie policzyć, a jak ktoś nie
potrafi, to co ja na to poradzę?

--
MiCHA