Problemy z pecetem...

Autor: kocurek (jacekwoj_at_writeme.com)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 00:51:36 MET

Witam,

Pomóżcie, bo niedługo to mnie szlag chyba trafi...

Sprawa wygląda następująco:
Wchodzę sobie do Windowsa... wszystko ładnie pięknie... programy
działają poprawnie (Windows Commander, MS Word itp). po jakichś 5-10
minutach działania nagle we wszystkich programach pojawia się komunikat:
"Program wykonał niedozwoloną operację....blebleble"
Nawet Explorer.exe wykonuje niedozwoloną operację :( a potem mam do
wyboru: 'Zamknij' lub 'Zignoruj'... no i albo wraca do pracy (to znaczy
popracuje się parę sekund i znowu wyskakuje błąd) albo wiesza się
totalnie.

Jestem na 99% pewien, że problem leży w sprzęcie tylko, nie mam pojęcia
jak się do tego zabrać. Rozkręciłem komputer - wiatraczek na procesorze
chodzi... pamięci, karty (dźwięk, grafika) trzymają się solidnie w
slotach... inne kabelki też posprawdzałem...
Może jakimś programem go przetestować? Pod dosem tego nie robi... pod
linuksem też nie...

Aha - jest to ciut stary komputer P200MMX Winchip 64MB RAM + SB16

A więc jak dojść do tego co jest uszkodzone?

pozdrawiam,

z góry dzięki za wszelkie sugestie,

--
 /\_/\    *kocurek*   Jacek Wojaczyński