IBM SCSI 9,1 i partycje - problem

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 23:36:04 MET

Witam !!!

Proboje spartycjonowac duzego (9,1) Gb SCSI IBM. Problem pojawia sie jak
chce w Dos zalozyc mu jedna duza extended (zeby sie literki nie
poprzestawialy) i w niej logiczne. Jak proboje takiego logicznego
sformatowac to mi wyrzuca Partition Table Error. Linux mi dal do zrozumienia
ze bede mial pod Dosem problemy bo dysk jest interpretoweany o pare
cylindrow (ma 1115 w LBA) za duzo. Co zrobic ???

Pozdr

PIES