Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Ireneusz Kordal (ikordal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 21:52:09 MET

Expert napisał(a) w wiadomości: <3845BD85.7966_at_friko.onet.pl>...
>Wczoraj przeprowadzono symulacje awarii komputerow w zwiazku z rokiem
>1.1.2000 w PKO BP
>
>Dzialo sie to w katowickich oddzialach.
>Komputery nie dzialaly
>a od rana klienci mieli klopoty z dokonywaniem operacji finansowych

Ciekawa reklame PKO BP dal w tym tygodniu we Wprost i w Polityce, mianowice:

Zdjecie znaku ostrzegawszego (zolty trojkat) z napisem "2000"
Pod spodem biala tabliczka "nie dotyczy PKO BP"

I tekst wyjasniajacy, ze ich systemy informatyczne spelniaja wymogi r. 2000,
ze testy zakonczono pomyslnie i ze wszystko jest OK, itp, itd. oraz (cytat):

"Tym bardziej, ze wszystkie operacje sa jak zawsze podwojnie dokumentowane:
w komputerach oraz metodami tradycyjnymi - na papierze".

To ja sie pytam - po co im te komputery ?

Pozdrawiam

Ireneusz Kordal