Re: tajemniczy zwis nowego kompa na starcie - czy mozliwe, ze to modem?

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 18:50:12 MET

Użytkownik Tolo Pepper <tolo_at_ct.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8E907D68Etoloctcompl_at_194.204.152.38...

> gowno prawda. modem zewnetrzny nic nie moze. na twoim miejscu bym oddal
> kompa z powrotem do serwisu, nawtykal tym dupkom i powiedzial, ze maja go
> naprawic.
>
> a poza tym - czy probowales odpalic kompa z odlaczonym modemem?

to nie moj komp, tylko kolezanki.
z tego co wiem nie probowala, bo na to nie wpadla (bo niby skad)
a teraz problemu niby nie ma, bo jej chodzi (juz caly jeden dzien)

mnie interesuje teoretyczna strona zagadnienia- czy jest to mozliwe?