Re: Czy mozna stosowac pamieci ...PC100 do szyny 66 MHz

Autor: Andrzej (anni_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 18:20:05 MET

Mialem ten sam dylemat i jedyne co moge poradzic to zakup 100Mhz pamieci z
mozliwoscia ew.zwrotu i proba. U mnie - plyta LX mialem 2x16Mb 66Mhz i po
dodaniu 32Mb PC 100 zaczely sie problemy. Wymienilem takosc na inna i
wszystko dziala OK.Potem dodalem 64Mb PC100 i dziala,
a scislej mowiac dzialalo do chwili gdy swojego Celerona puscilem na 83Mhz ,
wtedy okazalo sie ze pamieci 66Mhz sa zbyt wolne i powoduja mase bledow - po
ich usunieciu i pozostawieniu samych PC100 wszystko jest Ok. Tak więc 100
Mhz na pewno bedzie chodzilo na plycie 66Mhz problemy moga sie pojawic przy
laczeniu 66 i 100 Mhz kosci i dla tego postaraj sie kupic pamieci z
mozliwoscia zwrotu lub zamiany.

pozdrawiam
Andrzej

makaronX napisał(a) w wiadomości: <8md14.12702$Oo3.323194_at_news.tpnet.pl>...