Re: Karty TV - pytanie ???

Autor: Przemyslaw Sadowski (ps404_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 17:58:44 MET

On Wed, 1 Dec 1999, Scooter wrote:

> Mam pytanie dotycz=B1ce wymaga=F1 kart TV przy nagrywaniu filmu w rozdzie=
lczo=B6ci
> 352 x 288.
>=20
> Jaki sprz=EAt jest wymagany ??? ( Czy p166mmx 64 MB ramu starcz=B1 ???)
> Jaka karta ??
Domyslam sie, ze chodzi o 352x288 przy 25fps. P166mmx jesli wystarczy, to
tylko do nagrywania bez kompresji obrazu, ale wtedy potrzebny jest szybki
twardy dysk.=20
Byc moze poradzi sobie z kompresja przy pomocy Indeo5 z quickcompress, ale
Indeo daje dlugie pliki, ze srednia jakoscia obrazu.
Ja uzywam karty PV-Bt878+, komputer to Celeron 333Mhz. Taki sprzet
wystarcza mi do nagrywania w 320x240, 25fps, z kompresuja obrazu w czasie
rzeczywistym ( kodek Microsoft MPEG4 V1 ). Aby nagrywac w 384x288,
wymagany jest co najmniej Celeron 400Mhz ( mowie oczywiscie o nagrywaniu
bez gubienia zadnych ramek ).

Przemek.