Re: Odp: Kopia bezp. EuroP+

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 11:16:48 MET

> to nie chodzi o wav tylko o to by po odpaleniu programu widzial normalnie
> plyte

Pierwsza plyte skopiowalem , dajac "Ignoruj" przy zglaszaniu bledu odczytu
przy zrzucie do image'a. Dziala. Druga juz tych bledow miala od groma, to
samo przy prostym przegrywaniu na dysk twardy. Tej nie skopiowalem. Co tu
jest ggrane ?

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310