Internet na RS z komputera w sieci

Autor: Andrzej Marcinczyk (amarc_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 01:22:40 MET

Nie mam żadnej praktyki w łączeniu komputerów w sieć,
moje pytanie może zatem być trywialne lub pokopane.

Oto problem:
jest pecet z Win98 z kartą sieciową podłączony
bezpośrednio do sieci (internetu). Chcę podłączyć
do internetu drugi komputer za pośrednictwem tego
pierwszego, łącząc te komputery RS'em.

Czy jest to wykonalne, a jeśli tak, to:
jakie programy zainstalować na tych komputerach
i co skonfigurować, aby połączenie takie było możliwe ?

Czekam na odpowiedź (jeśli można, to proszę na priva).