Re: Wypalanie x6

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 15:13:39 MET

>: 3. Początki padu nagrywarki (tak padła mi 4416 - tj. zaczęło się od
>: złego zapisu na końcu płyty przy 4x, potem to juz nawet przy 1x na
>: początku było tragicznie).

Miałem dokładnie to samo. Jak nagrałem < 400 MB wszystko było pięknie,
jak >500MB tych ostatnich danych żaden cd-rom nie potrafił bezbłędnie
czytać, nawet sama nagrywara.
Jest już 3 tydzień w naprawie...
Pamiętam jak kiedyś większość zachwalała modele Yamahy na scsii.
Dlatego taką kupiłem. Teraz okazauje się, że to niezła tandeta, skoro
coraz więcej ludzi narzeka.
Teraz napewno już bym Y. nie kupił.