Odp: Szukam opisu do płyty głównej !!!!!

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 14:57:10 MET

Użytkownik Krzysztof Ryczek <mr_krzychu_at_priv2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:823jmi$e3m$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Poszukuje opisu do plyty glównej, a jedyne dane, które znajduja sie na
> plycie to:
> - MADE IN IRLAND
> - kod kreskowy (oto jego postac cyfrowa K80102098 )
> - numer na plycie PBA 646254-841
> - numer na plycie CA 646259-001
> - czipset PCIset, SB 82437FX66, Intel
> - czipset PCIset, SB 82371FB, Intel
> - zintegrowana karta muzyczna (YAMAHA, YMF 289B-S, OPL, 540DD) z plyta
> * ver BIOS 1.00.04.CBO (AMIBIOS)
> Plyte firmuje Optimus.(który nic mi nie powiedzial na ten temat)

<ciach>

Jest to plyta Intel'a o nazwie kodowej
Montowal to faktycznie Optimus, zas jesli chodzi o
obslugiwane proceosry, to informacje znajdziesz tu,
ale na pewno to nie beda MMX, a wynika to z
racji chipsetu FX.

Opis plyty (niestety bez opisu zworek) jest tutaj:
http://www.optimus.waw.pl/sa/opisy/endeavor.htm

Radze uaktualnic bios, do sciagniecia stad:
http://www.optimus.com.pl/2000/komputer.asp

Mysle, ze chlopcy z Optimusa tez moga cos poradzic.

Pozdrawiam,

Krzysztof