!!! PROBLEM Z MONITOREM !!!! (pilne)

Autor: MIchał [beny] Maciejewski (korn_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 14:33:41 MET

Witam wszystkich!!!

Mam pewien problem, wlanczam dzis komputer a tu cos popsulo sie z
kolorami...tj. w roznych czesciach ekranu sa rozne odcienie tej samej
barwy....np. przy ustawieniu czerwonej tapety po lewej stronie jest kolor
fioletowy, na dole ekranu zolty, po prawej znow fioletowy a jedynie na gorze
monitora jest tak jak powinno byc (czerwono) (kolory lagodnie przechodza od
jednego do 2). (przy ustawieniu innych kolorow (tapety) to samo, nie pomaga
zmiana rozdzielczosci i liczby kolorow) po prostu ekran w roznych obszarach
wyswietla zdeformowane kolory....
Czy ktos z grupowiczow spotkal sie z takim problemem???
Zakladam ze to nie wina karty graficznej, moze cos z kablem (ale sa dobrze
podlaczone) ? z monitorem (kineskopem)? , nie wiem, nie znam sie na tym,
prosze o pomoc...(btw. problem pojawia sie juz przy starcie kompa, - w
biosie..., to chyba cos z monitorem...problem jest raczej powazny.
...BLAGAM O POMOC!!!!
Dobra slowo powiem, dobrze pozycze...:)
kontakt:
beny_at_px.pl