Re: Pytanie o modem

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 13:58:57 MET

On Wed, 01 Dec 1999 12:14:54 GMT, "Lukas" <paranid_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Czy moze mi ktos wyjasnic dlaczego kiedy do modemu podlaczony jest telefon
>szybkosc spada w porownaniu ze stanem kiedy do lini podlaczony jest tylko
>modem?

Jak dolaczony - na rownolegle w drugim pokoju czy do gniazdka w
modemie? Bo jak to pierwsze - mozna wytlumaczyc, telefon ma swoja
pojemnosc wejsciowa i moze troche pasmo na linii zawezac. Jesli jednak
chodzi o drugi przypadek - to jakis badziewny modem, porzadne modemy
wlasnie dla unikniecia obciazania linii i ograniczania pasma przez
dolaczony telefon odcinaja w czasie pracy modemu ow telefon na amen,
galwanicznie, przy uzyciu przekaznika.
Moze on trafiony albo f-my Krzak?

--
Darek