Re: Odp: Czy mozna stosowac pamieci ...PC100 do szyny 66 MHz

Autor: Maciej Chomicki (maciekc_at_atra.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 11:32:18 MET

brutus wrote:

> bez wiekszych problemow o ile plyta glowna je obsluguje

To chyba nie zawsze wystarczy. Dlaczego ? Sam mam jescza P233 i łącznie
160MB RAM-u (1x128MB DIMM PC100 + 1x32MB DIMM stary). Ten stary jest mi
potrzebny aby ten nowy działał. Gdy wsadzałem sam nowy w płytę (ABIT TX)
to komp nie chciał startować. Dopiero wsadzenie starego DIMM-a w
pierwszy bank i nowego w drugi wystartowało i działa OK.

Pozdrawiam
Maciek Chomicki