Re: Wybor glosnikow

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 09:55:05 MET

>: Najlepszy bylyby glosniki w zestawie HI-FI. Ale u siebie w pracy mam
>: Samsung'a SMS-5100 i jestem zadowolony. Ostatnio postawilem woofer na
>: ziemi pod biurkiem i teraz nie slychac konkretnej lokalizacji powstawania
>: basu a cale pomieszczenie jest "oblepione" niskimi tonami. Daje to bardz
>: mily efekt dla uszu.

Sporo pochlebnych opinii nt niskich tonów. A jak wyglądają wysokie
tony, tzn. czy też dwa głośniki sat. są dobrej jakości i dobrze
słychać "cykanie"?
Ile to ma rzeczywistej mocy wyjściowej? 10W, 15W?

Poważnie zastanawiałem się na kupnem jakiegoś zestawu, tu słysze tyle
miłych uwagi nt Samusnga ale ktoś inny proponował inne głośniki.
Proszę o odpowiedź pomocną w zakupie Samsunga 5100.
Z góry dziękuję.