Re: Skanery - pytanie

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_yahoo.com)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 22:39:51 MET

Mam Plusteka 12000 T na LPT. Jest calkiem niezly:
skany kolorowe dobre, wiernie oddane kolory, wysoka rozdzielczosc.
Duzy plus to wbudowana przystawka do skanowania slajdow i negatywow,
jednak ich jakosc nie jest najlepsza. Nawet przy 1200dpi skany niewyrazne.
Cena ok. 500pln, co jak na parametry
(600x1200dpi; 9600 interpolowana; 36 bitowy kolor) i wyposazenie dodatkowe -
przystawka do negatywow i slajdow - nie jest chyba cena wygorowana.
Polecam
pzdr
Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
Użytkownik Romi <romi_at_ds2.pg.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:821q9a$blh$1_at_korweta.task.gda.pl...