Odp: Nero 4.0

Autor: Paweł (krakow_at_krus.zetobi.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 08:16:18 MET

Użytkownik M&M's <tybi_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:iU914.11815$Oo3.303681_at_news.tpnet.pl...

> Czy ktoś wie jak dokładnie posługiwać się programem Nero 4.0 do nagrywania
> płytek CD???

Wystarczy go uruchomic.

> Chodzi mi o multisesję oraz kopiowanie plików z twardziela na CD_R oraz
> płytek CD_R na CD_R.

Tworzysz nowa kompilacje, w ktorej ustawisz format zapisu iso(pierwszy z
gory) i zaznaczasz start albo continue multisession disk.
Ustaw sobie takze iso level2 (ale wtedy nie czyta plytek dos) max 31 znakow
i format mode 1 , character set iso 9660, wszystko w relax i .... burn!!!!