Jedna mała prośba

Autor: Adam Kołtowski (alfak_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 08:17:41 MET

Posłuchajcie panowie i panie. Stanąłem przed zadaniem przekonwertowania
sporej ilości pism z archaicznego dziś edytora TAG na aktualny dziś
edyto MS WORD.

Problem dla mnie jest o tyle upierdliwy, że muszę niestety tego dokonać.
Zakładam, że jakaś część z was musiała mieć ten problem na swojej drodze
życiowej i na pewno ktoś może mi poradzić jak się do tego zabrać.

Przeto proszę was o pomoc - szczególnie może ktoś ma jakiś programik
konwertujący.

Dajcie znać.