Monitory (znowu :))

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 02:16:56 MET

Witam

Zostałem zmuszony przez czynniki wyższe
(nieunikniona śmierć mojej 14-tki)
do wymiany monitora ,dysponuję kwotą ok. 1400-1600 zł.
od nowego nabytku ,któy będzie używany głównie do zadań lekkich
tzn gry,newsy,czsami coś poważniejszego (ale bez super wymagań)
wymagam głównie jednego - 85 mhz przy 1024_at_768 ponieważ przy obecnym
75 po 2 godzinach bolą mnie oczy :((
Po wizycie i telefonach do kilku sklepów sytuacja wygląda tak:

-FF Computers
Belinea 102040 - 17" , 0.26 , 1024_at_768@103 (nie znam kineskopu)
Belinea 102030 - 17" , 0.26 , 1024_at_768@85 -"- -"- -"-

gdybym się pomylił w oznaczeniach to poprawcie bo mam już mętlik we
łbie

-Oszołom :)

Philips 107 (chyba S)

17" , 0.28 , 1024_at_768@85

obydwa mniej więcej w podobnej cenie , mnie jako laikowi na zdrowy
rozum wydaje się lepsza ta Belinea chociażby z powodu mniejszej
plamki i wyższego odświeżania ale tu mi się wiedza kończy.

Jeżeli było by to możłiwe prosił bym też o
(uwzględniając moje wymagania) o wytypowanie CTX-ów ,które będę
ogłądał dopiero jutro.

Aktualna grafika to i740 ze wskazaniem do końca roku na markową TNT2
(Viper lub Creative)

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090