Re: JA CHCE MODEM

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 01:25:44 MET

PhoeniX wrote:
> Wiem, że Chip to żadna wyrocznia ale w numerze z dość sporym testem modemów
> było opisane, że V.90 działa tylko z centralami cyfrowymi jako, że
> przetworniki DA-AD przy centralach analogowych uniemożliwiają uzyskanie
> transferów
> większych od 33.600bps (V.34).
> Ale czy według Ciebie jest to bzdura ?
O jakich przetwornikach przy centralach analogowych mowisz? Jezeli
centrala jest w pelni analogowa (jakis stary siemens, czy pentaconta na
wymarciu..) sa sterowane w pelni analogowo...moze masz na mysli centrale
analogowe, ale ze sterowaniem cyfrowym? ...
Jedyne co slyszlem to o ograniczeniach predkosci do chyba 53kbps
max..jako, ze wieksze predkosci uzywaja czestotliwosci ktore wychodza
juz poza pasmo (poza 3400Hz) i sa ladnie ucinane przez filtry...
Jakbys znalazl jakies informacje to chcetnie bym sobie poczytal...

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net