Re: DVD Hitachi GD 2500 BX

Autor: Piotr Kierzkowski (pkviper_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 00:53:36 MET

Heja !

>Prosze o kontakt posiadaczy napedu DVD
>Hitachi GD 2500 BX.

Wlasnie taka zabawke kupilem w niedziele. Na nalepce jest GD 2500 BX+.

>Kupilem sobie taki naped ale mnie pare rzeczy
>zastanawia. Mam w biosie autodetect urzadzen IDE.
>No i bios wykrywa naped jako GD 2500 ( bez BX ).

To samo u mnie.

>Poza tym widzi go nie jako urzadzenie UDMA 2 ale
>jako Mode 4.

Tez tak mam, ale sadzac z innych postow to normalne.

>Zastanawiam sie czy nie zostalem oszukany przez
>sprzedawca ktory wcisnal mi starszy naped z
>naklejka z nowego.

No wlasnie, cholera, tez mi to chodzi po glowie. Robiles test DVDSpeed'99 ?
U mnie srednia predkosc wynosi ok. 4,5x, do 6x zbliza sie rzadko. Po
kilkakrotnym sprawdzeniu szybkosci na jedynej plycie, jaka mialem (z
wypozyczalni), wkurzylem sie i wywalilem DVDSpeed'99 ;-))). Wprawdzie w
CD-ROMach tez tak jest, ze predkosc 32x jest osiagana tylko na niektorych
obszarach dysku, ale kurde bele mogloby byc chociaz 5x. Jak to w koncu jest
z tym Hitachi...?

Pozdrowka !

Piotr Kierzkowski, pkviper_at_box43.gnet.pl