Odp: HIS

Autor: mohican (markuch_at_promail.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 20:06:08 MET

> [...]
>
>No jak chcesz 5 kompó na HIS'ie puszczać to musisz mieć samozaparcie. Jeśli
>nagle cała piątka będzie chciała poszaleć w Necie i do tego ściągnąć sobie
>jakieś MP3 to przecież transfer będzie tak niemiłosiernie niski (115,2 /5
>=23 kbps - pasmo dla jednego usera). No a jak jeszcze ktoś zaczie gadać
>przez telefon na tej lini to mamy 70/5=14 kbps !!!!!! I przypominam że to
>wszystko tylko przy genialnych warunkach technicznych i tylko do centrali
>:-((((( Według mnie na HIS'a maksimum to trzy osoby a najlepiej dwie - i
IMO
>przy takich założeniach TPSA i tak wyjdzie na swoje (szczególnie przy tych
>999 zł za podłączenie).
>Sorki że się tak rozpisałem.
>MikeTNK
>_________________________________________

podejdzmy do sprawy inaczej... HIS jest dobra oferta dla firm chcacych byc w
sieci online z roznych powodow.. w takiej firmie kompow jest powiedzmy
minimum
3 i sa zorganizowane w malym LANie a do netu podlaczine za 999+160 za
miesiac.. to jaki problem zorganizowac sie w bloku np we trzech i podpiac z
jednego
Ericssona ?,
chyba ze wymysla sobie obonament zalezny od ilosci kompow i formalnie beda
akceptowac takie rozwiazanie tylko bedzie ono drozsze? Z kolei kto mi
zabroni byc
polaczonym z kumplami w malym LANie jednoczesnie miec HISa? a czy
im go udostepnie? to moja sprawa :)

co do identyfikacji przystaje przy swoim... mam proxy (wingate) i modem w
jednym
kompie w drugim klient proxy - np. po mailu wyslanym z tego drugiego mozna
go
zidetyfikowac - a tepsa o nadzorze pisze: ( wycinek z ich strony )

System nadzoru

System Zarządzania jest zrealizowany na platformie PC. Pozwala on na
konfigurowanie poszczególnych elementów systemu i nadzorowanie pracy
urządzeń. Umożliwia też śledzenie połączeń.

mohican