Odp: STALE LaCZE Z INTERNETEM ZA 160 ZL MIESIECZNIE ?!

Autor: Jacek Rokicki (polpio_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 18:03:08 MET

Użytkownik Andre <andre_at_kr.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:384546fb_at_news.vogel.pl...
> SDI - Szybki Dostęp do Internetu

 Witam
Kolego, czy Ty jesteś normalny??? Przejdź się może do
psychiatry... Ja pozwałem swój okręg do Sądu, od 29 zapi-
suję tylko kilobajty (przez modem, od 29 1kB "idzie" od 30 min
do 1 godziny..). I TYLKO za kilobajty (wg. stawki SDI),
zapłacę. Ani grosza więcej.. Ta banda złodziei spod znaku
faszysty Kwacha, rozleci się, i to szybciej niż niektórzy sądzą..
Mają już 18 procesów (w każdym województwie jeden)
otwartych o "monopolistyczną grabież klientów". To ich wy-
kończy. Wtedy pisz o "szybkim dostępie". Na razie ten
news będę wysyłał minimum 10 impulsów (zapłacę z 0.1 impulsu)
Mam "stałą "usługę dodatkową" przez modem", i MUSZĘ
mieć możliwość korzystania z niej. Może np. Netia potrafi
zrobic to lepiej???

--
Z Poważaniem
jr