kompresja plików

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_tech-center.com)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 17:03:24 MET

Do tej pory używałem pkzip 204g
Byłem bardzo zadowolony, ale ..........
Zaczynam miec coraz wiecej plików z tzw "długimi nazwami"
Pomnadto wersja pkzip'a 205 pakuje co prawda "długie" ale czesto pod Windows
pisze że mało pamieci, zbyt obszerne kartoteki itp itd

Oczywiscie sa winzipy i inne winrary ale ja potrzebuje "odpalić" z linii
komend,
mam program w delphi ktory wyznacza foldery do zipowania i potem powinien
odpalic pakowarke jako np execute "pkzip.exe -ex -a -r -p baba"

Kto mi moze polecic jakiś inny paker który spełni moje zadania.
Do tej pory używałem pkzipa a innych nie znam.
PkWare wypuscił pkzip250.exe z linia komend ale jest w stosunku do 204g
straaaaaaaaaaaaaaasznie wolny. Jak tamten 100 plików nieduzych pakował 3-4
sekund to ten nowy na kazdy plik zajmuje mu 2 sekundy.

Mam do pakowania folder z programami źródłowymi około 3000 plików, po 50 ,
200 KB.

Z gory dziekuje za pomoc

                a.t.