dysk Quantum + plyta Asus P2L97 LX

Autor: Radek Pasiek (kedar_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 15:51:31 MET

Czy zetknal sie ktos z takim problemem?
Mam dysk Quantum 3.2 GB ST od 2 lat, przez pierwszy rok bylo wszystko
ok, ale pozniej zaczely sie dziac z nim dziwne rzeczy :
w kolko wylacza sie i wlacza, mozna tylko zresetowac komputer.
Czasami wszystko dziala ok, a czasami wpada w ta petle.
Dzieje sie tak i pod winda i pod dosem ( np. kopiujac pod Dos
Navigatorem).
Zmiana ustawien zarzadzania energia w BIOSIE nic nie dala.
Niedawno pozyczylem od kumpla dysk Quantum 4 GB ( z innej seri niz moj
ale nie pamietam jakiej ) i mialem idenyczny problem od razu po
zamontowaniu go w obudowie. U kumpla dysk ten dziala dobrze. Z innym
dyskami ( Seagate 13 GB UDMA 66 chodzacy na UDMA 33 wszystko jest ok ) -
czyzby problem byl tylko z dyskami Quantum.