Odp: Które DVD wybrać

Autor: Artur Poglodek (partur_at_enter.net.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 13:35:32 MET

Tak w zasadzie to nie wiadomo. Toshiba jest chyba lepszej jakości natomiast
Samsungi o dziwo lepiej wychodzą w testach. Dodatkowo tacka z płytką
Samsunga wystarczy bardzo lekko nacisnąć, żeby się wsunęła do środka a w
napędach innych firm trzeba ją nacisnąć nogą(np LG).
Tak przy okazji zastanawiam się nad wyborem między samungiem sd-608, necem
dv-5500 i asusem E-608. Kusił mnie też Pioneer 10X ale z tego co słyszałem
to nie ma wyjścia cyfrowego. Więc mam kłopot. Może ktoś coś mi doradzi?

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik Lukasz Bajonski <lukasz_at_grafinet.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bF88OFGy5Ks7NNqiAd2FAuBtBATo_at_4ax.com...