Odp: plyta Gigabyte 7IX i Ultra DMA 66

Autor: Artur Poglodek (partur_at_enter.net.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 13:13:05 MET

A czy dysk jest ustawiony na UDMA/66? Część twardzieli fabrycznie jest
ustawiona na 33 i treba użyć specjalnego oprogramowania
producenta(ściągniętego jego strony www) do zmiany trybu pracy dysku. Taką
sytuację miałem z dyskami IBM i Seagate.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik kowal <kowal_at_zigzag.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fh514.10726$Oo3.281988_at_news.tpnet.pl...