Re: Walniety comp :(

Autor: Pawel Bogus (p_bogus_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 08:14:35 MET

Siuto wrote:
[...]

> W wlasciwosciach karty graficznej jest napisane ze wszycho gra,
> natomiast w zakladce zasoby mam trzy konflikty w jakis tam zakresach,
> jak je zmienie tak by tych konfliktow nie bylo to po restarcie komp mi
> nie rusza.
> Aha mam jeszcze wykryte przez komp jakies dwa urzadzenia ktorych nie
> rozpoznaje (PCI Brdge i cos tam jeszcze) jak je usune to znow przy
> restarcie je automatycznie wyszukuje.

Jeżeli masz win95 i nie rozpoznaje ci PCI Bridge, to być może zapomniałeś o
uaktualnieniu informacji o chipsecie (np. BX)? Usbsupp.exenie pomoże,
jeżeli nie uruchomisz wcześniej Inf_upd.exe czy coś w tym stylu, powinno to
być na cedeku dostarczanym razem z pł. głównš. Natomiast jeżeli masz win98,
to zarówno chipset jak i USB powinien rozpoznać sam.
USBSUPP.EXE ma 943 kB. Wysyłam ci na priva :-))).
3maj się ciepło
Pawel

Pawel Bogus, pbogus_at_iname.com