Odp: Problem z grą Turok 2.

Autor: Wiesław Wałach (walach_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 11:40:23 MET

Na Win98 PL ,Voodo2 ,Direct X 7 PL Turok2 działa .Zależy jaką masz kartę
grafiki,W ostateczności przeinstaluj Win98 ,doradzam instalację tylko Direct
X 6,0 core, Przy Direct X 6,1PL miałem problemy z innymi grami
Wiesiek
Użytkownik Tomek Floyds <floyds_at_klienci.pkobp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:81ufm5$44m$1_at_sunsite.icm.edu.pl...