Re: HIS

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 01:38:23 MET

mohican <markuch_at_promail.pl> w artykule
news:000001bf3a43$9e944440$e90ea0d4_at_green pisze...
> ____
> czy aby kompy w takim LANie przez proxy nie beda identyfikowalne na
> zewnatrz?

A jak ? Bo ja jakoś pomysłu nie mam. Skoro HIS jest widziany jako modem
(tylko specyficzny) to czemu miałoby nie działać coś co na normalnym modemie
sprawuje się doskonale.

> jak sadze tepsa przewidziala taka mozliwosci i sie przed nia zabezpieczy

Ale jak ? W necie będzie przecież tylko widać jeden komputer (chyba)

> to ekonomia :)
> LAN 5 kompow i 1 HIS = 999 + 160 miesiecznie to rocznie 2 919 zl
> 5 x HIS = 5 x 999 + 5 x 160 co rocznie da 14 595 zl

No jak chcesz 5 kompó na HIS'ie puszczać to musisz mieć samozaparcie. Jeśli
nagle cała piątka będzie chciała poszaleć w Necie i do tego ściągnąć sobie
jakieś MP3 to przecież transfer będzie tak niemiłosiernie niski (115,2 /5
=23 kbps - pasmo dla jednego usera). No a jak jeszcze ktoś zaczie gadać
przez telefon na tej lini to mamy 70/5=14 kbps !!!!!! I przypominam że to
wszystko tylko przy genialnych warunkach technicznych i tylko do centrali
:-((((( Według mnie na HIS'a maksimum to trzy osoby a najlepiej dwie - i IMO
przy takich założeniach TPSA i tak wyjdzie na swoje (szczególnie przy tych
999 zł za podłączenie).
Sorki że się tak rozpisałem.
MikeTNK