Odp: CD + SBlive

Autor: Witek (604488525_at_eranet.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 01:34:14 MET

> karty? Na razie nie mam jeszcze SBLive, ale jestem ciekawy czy takie
> polaczenie daje cos w porownaniu ze zwyklym kabelkiem?

Jesli Twoj cd-rom ma takie wyjscie, to podlaczysz bez problemu. Ja mam INFRE
Creativa, z takim wlasnie wyjsciem. Jakosc dzwieku sie poprawila, bo przy
tradycyjnym podlaczeniu slyszalem czasami taki pulsujacy dzwiek, zwiazany
chyba z praca jakiegos elementu w kompie ktory powodowal zaklocenia. Teraz
jest wszystko ok.

Witek